Wat gaan we doen? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jeroen en Jantineke Grootendorst - WaarBenJij.nu Wat gaan we doen? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jeroen en Jantineke Grootendorst - WaarBenJij.nu

Wat gaan we doen?

Door: Jeroen en Jantineke

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Jantineke

05 Juni 2017 | Nederland, Nederland

Beste vrienden,

Wij willen jullie kort vertellen over onze komende zomervakantie.
Wij gaan deze zomer mee met een koor van The Choir Company naar Indonesië. We gaan daar een concerttour doen voor World Vision.

Wat is World Vision:
Het motto van World Vision is: Elk kind tot bloei.
Het is een christelijke organisatie die kinderen de kans bied om gezond te kunnen leven en naar school te gaan. Ze willen dat kinderen in een veilige omgeving kunnen opgroeien, en omgeving waar ze liefde ervaren en dat leren door te geven. Het draait bij World Vision om schoon drinkwater, goed onderwijs, duurzame landbouw, efficiënte gezondheidszorg en gelijke kansen voor mannen, vrouwen en kinderen.

We gaan in totaal met 20 Nederlanders naar Indonesië. Het koor bestaat uit 12 zangers en zangeressen, Jantineke is er hier 1 van. Er zijn 2 mannen die het geluid zullen regelen, hier zal Jeroen onderdeel van zijn. De band bestaat uit 5 muzikanten. Maarten Wassink (bij ons bekend als de dirigent van het start zondag koor van 2 jaar geleden) zal ons dirigeren.
We zullen rond de 15 concerten gaan geven om te promoten dat er kinderen gesponsord kunnen worden. We hopen dat er veel Indonesische kinderen zullen zijn die na deze tour een sponsor hebben gekregen. Vorige keer zijn er 650!!! (u leest het goed) kinderen gesponsord tijdens de tour.
Dus kansarme kinderen uit Indonesië zullen door "rijke" Indonesiërs gesponsord worden.

Onze eigen kinderen zullen niet mee gaan maar zullen een week bij hun tante en een week bij hun oma en opa (Liesbeth en Chris) blijven. Jacob heeft er nu al zin in, Renske zal er nog niet veel van meemaken.

We willen jullie vragen om met ons mee te bidden dat de reis goed zal verlopen. Dat er veel kinderen een sponsor zullen krijgen. En dat we Gods zegen mogen ervaren tijdens de concerten en de reis.

Wilt u meer informatie? Of wilt u een kindje een nieuwe toekomst geven door het te sponsoren? Kunt u ons altijd aanspreken.
We zullen tijdens de reis te volgen zijn via Facebook. Heeft u geen facebook, maar wilt u wel onze verhalen horen, dan kunt u ons uw emailadres geven en zullen we ons verhaal met u delen via de email.

We wensen iedereen een hele fijne vakantie toe.

Jeroen en Jantineke Grootendorst

• 06 Juni 2017 - 16:56

Jasper En Erna:

Het lijkt ons een heel mooi avontuur! Superfijn om dit samen te doen. Wij wensen jullie een mooie indrukwekkende reis en hopen dat veel kindjes een sponsor vinden! <3