Jarig!! - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Jeroen en Jantineke Grootendorst - WaarBenJij.nu Jarig!! - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Jeroen en Jantineke Grootendorst - WaarBenJij.nu

Jarig!!

Door: Jantineke

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Jantineke

04 Mei 2011 | Kenia, Mombassa

Hallo allemaal,
zoals jullie misschien wel weten is Jeroen vandaag jarig.
het zou leuk zijn en een bemoediging voor hem als je even een klein berichtje achterlaat.
voor de mensen die ons willen bellen, ons nummer is: 00254 720 017 522
Jantineke

• 04 Mei 2011 - 08:33

Claudia:

GEFELICTEERD Jeroen! een hele fijne verjaardag gewenst en maak er een mooie dag van!

groetjes van de overbuurtjes

• 04 Mei 2011 - 09:09

Marjolijn:

Jeroen; speciaal gisteren een heerlijke taart gebakken ;-) neem ik vandaag jouw stukje ook!!
    Fijne dag! Geniet ervan!

• 04 Mei 2011 - 09:29

Danielle:

Hey Jeroen!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geniet van wat deze dag allemaal te brengen heeft en heel veel zegen voor in je nieuwe levensjaar saampies met Jantineke!

Groetjes,

Danielle

• 04 Mei 2011 - 09:33

Machiel, Elsa & Kids:

Hey Jeroen, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wensen je een geweldige dag en geniet ervan. Jantineke jij gefeliciteerd met je mannetje. Liefs

• 04 Mei 2011 - 09:36

Heleen:

Jeroen,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Heleen Hoes

• 04 Mei 2011 - 09:49

Esther:

GEFELICITEERD met je verjaardag! Weer een jaartje ouder. Een hele fijne dag en geniet ervan!

Je collega's,
    Mark, Ruud, Stefan, Paul, Han (ja je leest het goed!!) en Esther

• 04 Mei 2011 - 10:21

Oma Grootendorst.:

Van harte jarige. Er is al een mail naar je want per telefoon doen we het maar niet. Jullie zijn vast wel met elkar op pad. Fijn dat er familie is.
    Zegene onze Hemelse Vader je zodat jij tot zegen kunt zijn.
    Groeten en een knuffel van Opa en oma uit Heerjansdam.

• 04 Mei 2011 - 10:29

Ralph :

Pongezi kwa verjaadag yako ya kulungu. Have a nice day. Yako!

• 04 Mei 2011 - 10:41

Eshter En Remco:

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst en geniet ervan.

Liefs,

Esther en Remco

• 04 Mei 2011 - 11:11

Corma:

van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wens jullie een hele fijne dag, dat dit maar 1 vd verjaardagen zal worden die je nooit meer zal vergeten, omdat het zo bijzonder was ;-)

even iets anders: zouden jullie mij het mail adres van ....en zijn vrouw willen mailen? (ben even de namen kwijt, maar ik bedoel de mensen bij wie jullie zijn) Ik zou het meisje uit kenia hier graag in contact willen brengen met hen.. dankjewel vast!

• 04 Mei 2011 - 11:30

Cor En Marja:

Hoi Jeroen,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zal best bijzonder zijn dit te vieren in het verre Afrika.
    Fijne dag met iedereen om jullie heen daar.
    Ook Jantineke gefeliciteerd natuurlijk en Gods zegen voor allebei

• 04 Mei 2011 - 11:52

Cathy:

Jeroen van harte gefeliciteerd met je 29e verjaardag. Op deze manier een heel andere dag dan die je in nederland zou vieren. Ik ben benieuwd of je nog gaat trakteren...en wie dan allemaal. Met zo veel mensen om je heen. Wij wensen je nog een heel fijne tijd toe en voor straks ook weer. Jullie zullen de rest van je leven alles met andere ogen blijven bekijken. dat is wel zeker.

hartelijke groeten Cathy en Anne Hukema

• 04 Mei 2011 - 11:53

Cathy:

hartelijke groeten Cathy en Anne Hukema

• 04 Mei 2011 - 11:59

Agnes Van Geemert:

Gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst! Een bijzondere verjaardag zal het zijn denk ik. Geniet ervan met elkaar!

• 04 Mei 2011 - 12:31

Jochum En Sarie:

Ha Jeroen,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen je een gezegend en vreugdevol nieuw levensjaar toe. Ook Jantineke van harte gefeliciteerd. Een gezellige en feestelijke dag gewenst. Met taart?

Een hartelijke groet vanuit een zonnig Den Haag.

• 04 Mei 2011 - 14:05

Joke Schipper:

Ha Jeroen,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag; zoals deze dag komt er nooit meer een zelfde. Geniet ervan, samen met Jantineke en neem je hoopvolle toekomst in bezit.....ben je volgens mij al aan het doen....
    Jij ook van harte gefeliciteerd met Jeroen, Jantineke!

Liefs en Gods zegen,

Joke

• 04 Mei 2011 - 14:33

Zus En Wim:

Hallo Lieve Jeroen en de rest,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Vorig jaar zaten we met elkaar in de regen en in de kou. Denk daar maar aan als je het heel warm hebt.....
    Gods zegen in je nieuwe levensjaar. We eten vanaaf bij Es en Rem dus een klein beetje je verjaardag vieren. Nog een gezellige dag en geniet nog maar even van elkaar.
    Tot snel.

Liefs Wim en Anne-Marie

• 04 Mei 2011 - 16:25

Tante Lia:

Lieve Jeroen!! van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! een gezellig dag in het verre Kenia!! geniet van elkaar van de taart! en de cadeautjes!!

Sta vandaag op je verjaardag even stil bij je Hemelse vader.
    Bij Hem die de touwtjes in handen heeft.
    Sta stil bij Zijn goedheid in het afgelopen jaar.
    Sta stil bij zijn nabijheid vandaag.
    Sta stil bij zijn macht over de toekomst.
    God Zegene jou!

• 04 Mei 2011 - 17:13

Ria Stigter:

Hallo Jeroen,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat bijzonder om je verjaardag te vieren op een plek zo ver van Nederland. Ik denk niet dat je deze speciale dag ooit zult vergeten. Uiteraard stuur ik jou, Jantineke, ook de hartelijke gelukwensen en maak er een fantastische dag van.

Hartelijke groeten,

Ria Stigter

• 04 Mei 2011 - 19:13

Tessa&Chris:

Lieve broer!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Alweer 29! Ik hoop dat je een hele leuke dag gehad heb. Hoe heb je het gevierd daar? Ook nog cadeautjes gehad? Hebben ze nog voor je gezongen?

Liefs Tessa & Chris

• 04 Mei 2011 - 19:18

Jasper & Erna:

Roeniiiiiiiiieeeeeeeeee van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! We hebben geprobeerd te bellen maar het lukt maar niet;-( Veel zegen je nieuwe jaar samen met Jantineke en een stukkie met ons...de catamaran is helemaal gedemonteerd dus je mag nog ff in Kenia blijven.....hugs van ons!

• 04 Mei 2011 - 20:22

Nelleke:

Jeroen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Jij ook jantineke met Jeroen. Hoop dat jullie een hele leuke en super gezellige dag gehad hebben. Geniet van je nieuwe levensjaar. Blessings!!!

groetjes nelleke

• 04 Mei 2011 - 20:48

Tamara:

Pongezi!
    Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Fijne tijd nog in Kenia! Groetjes en blessings, ook voor Jantinke, de DCC kids en OBC boys

• 05 Mei 2011 - 07:08

Debora:

Hoi Jeroen en Jantineke!
    Jeroen, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Wat leuk dat je dat daar kan vieren!

Super om jullie verhalen te lezen. Nog een hele fijne tijd toegewenst, Gods zegen!
    groetjes,
    Debora

• 05 Mei 2011 - 09:13

Heleen Van Deuzen:

Hoi Jeroen en Jantineke!
    Ik zag op facebook de link naar jullie site... en ik ben 1 dag te laat voor Jeroens verjaardag zie ik! Maar toch: van harte!!! Zegen en Vrede. over 41 dagen terug! ik ga even jullie verslagen lezen!!
    Groetjes!
    (heleen van de 18+)

• 05 Mei 2011 - 17:30

Arjen En Alize:

Te laat!! Maar toch alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jeroen! En we hopen uiteraard dat wij nog vele jaren van jou en van Jantineke mogen genieten.
    Geweldig dat wij via jullie weblog met jullie mee kunnen leven!!
    Gods rijke zegen toegewenst voor het nieuwe jaar!!

• 05 Mei 2011 - 22:38

Peter&klasina:

Heej Jeroen, wel te laat, maar toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Be blessed and be a blessing!!
    Heb je een leuke dag gehad?? Vast wel, in ieder geval heeeeel bijzonder, om het daar te vieren.
    Groeten vanuit een zonnig Holland.
    Peter&Klasina

• 08 Mei 2011 - 17:04

Saar En Nine:

Hoe gaat het met jullie? Genoten met familie? Zal ongetwijfeld wel.
    In juni hopen jullie terug te keren toch? De tijd is wel heel snel gegaan het is alweer mei... Heel veel plezier en nog een goede tijd he!

Liefs,

Nine & Saar

• 09 Mei 2011 - 05:48

Heidi:

Hee Jeroen

Beter laat dan nooit,toch??

Van Harte vent.....dat je maar een grote jongen mag worden.......

Gezin steen