Foto's - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Jeroen en Jantineke Grootendorst - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Jeroen en Jantineke Grootendorst - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Jeroen en Jantineke

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Jantineke

24 Januari 2011 | Kenia, Mombassa

We hebben een ander webalbum voor de foto's, jullie kunnen deze en komende foto daar bekijken

de link:

Groeten, Jeroen en Jantineke

• 24 Januari 2011 - 13:08

Marleen:

Heee.....leuke foto's - en dat filmpje in de Matatu, wordt je echt kotsmisselijk van...wat een gehobbel. ;-)
    Gaaf om te zien waar jullie nu wonen met jullie diertjes.
    Liefs en geniet van jullie dag...
    Wil jullie nog bemoedigen met de tekst van vandaag: Ik sta je terzijde en zal je bevrijden – spreekt de HEER. -- Jeremia 30:11

• 24 Januari 2011 - 13:13

JH En Suus:

Super die foto's en wat een tof huis hebben jullie!
    Jantineke die foto van jou met Blessing (en de beer :-) ) is echt gaaf! Helemaal in je element!

Liefs van ons

• 24 Januari 2011 - 13:15

Tessa:

Zo wat een groot huis zeg!
    Daar hebben jullie echt geluk mee! Ziet er goed uit allemaal. En grappig dat filmpje in de matatu! Schommelt dat nou zo erg of lijkt dat maar zo haha.

Liefs

• 24 Januari 2011 - 15:59

Arij Jan Westerveld:

Hej,
    Leuke foto's en een leuk groot huis, maar ik denk dat dit wel mag om al die kleintjes op te vangen. Ik bid elke dag voor jullie dat jullie het er goed mag gaan en niet te veel last van de armte en de stof hebben en elke dag wel stromend water en elektriciteit.

• 24 Januari 2011 - 16:25

Tante LIA:

wat een huis!! geweldig!! en gratis huisdieren erbij.. dat zou niets voor mij zijn!! Ik hoop dat jullie het wel leuk vinden en ik neem aan dat de honden zich zelf uitlaten...
    Wat is Blessing een schatje zeg... die zou je zo mee nemen naar Holland.
    Leuke foto's allemaal!! en ook leuk dat filmpje in de Matatu.. erg Leuk! Je moet de volgende keer even tegen de chauffeur zeggen dat zijn binnnespiegel scheef staat.. misschien dat het dan wat minder scheuren is van links naar rechts.
    Nou dag hoor, heel veel liefs van LIA

• 24 Januari 2011 - 18:06

Marjolein:

Heeey! Tof om die foto's te zien en goed om te horen dat jullie al helemaal op jullie plek zijn daar! :) Ik kijk alweer uit naar het volgende nieuws. Liefsss

• 25 Januari 2011 - 14:00

Renee Monster:

Hoiiiii,
    Leuk om zo even met jullie mee te rijden in de Matatu. Gaaf hoor
    Met die foto's kijken we even om een hoekje. Ziet er goed uit!!!
    Goed dat jullie er kunnen zijn voor deze kids!!
    Geniet ervan dikke knuffel uit Puttershoek

• 25 Januari 2011 - 16:53

Ma Pronk:

Heerlijk de ruimte die jullie hebben zullen we afspreken dat we elke morgen om7 uur de honden uit gaan laten. Dan doen we het zelfde, alleen heb ik hier een winterjas nodig en een sjaal. Kunnen de honden daar ook los lopen? 2 Honden is niet erg het is toch een keer uitlaten. Ik zie op de foto's dat jullie in je element zijn. Vertel ze daar maar van de liefde van Christus voor ons allemaal.
    Kus Ma

• 27 Januari 2011 - 11:42

Ralph:

Wat een prachtige verhalen en dito beelden. Het is een plezier om jullie daar te volgen zo op afstand.

• 27 Januari 2011 - 12:45

AM En Wim:

Hallo lieverds,
    Even tijd gevonden om jullie weer eens een berichtje te sturen!
    Leuke foto's. Mooi huis en leuke dieren, lekker gehobbel in die matatu!
    Ik stuur jullie ook nog een prive mail!
    Kus van ons